המדען והחוליגן | 29 שיעורים אונליין למתיחת גבולות הפוטנציאל שלנו לשיאים חדשים באמצעות תורת הקוונים, המח, הנפש והאימון המנטלי להישגים

איתן עזריה · 25/01/2022

אתם עומדים לקבל את הידע המדעי, העדכני, המוסמך והטוב ביותר בתורת הקוונטים, באופן שיהיה מובן לכל אחד, להראות לכם כמה הוא מרתק ומסעיר, גם אם כף רגלכם לא דרכה בבית הספר כבר שנים, עם אפס מתמטיקה, רק תשוקה לדעת. עשינו את זה ויזואלי כך שכל אחד יכול להבין. בקיצור הבאנו אתכם לחזית של המדע של ההבנה האנושית - בפורמט לימוד מהיר וזמין להטמעה ביום-יום לעבר מיקסום הפוטנציאל האנושי שגלום בכם.

זה סיפור על מפגש בין פיזיקאי וכוכב כדורגל.

הפיזיקאי עוסק הרבה שנים בתורת הקוונטים וזכה לכמה הישגים. הוא לימד בכמה אוניברסיטאות פיזיקה, חקר המוח, פסיכולוגיה ופילוסופיה, ופרסם הרבה מאמרים בתחומים האלה. כדורגל? מבחינתו זה היה מה שאמר פעם מורו פרופ’ ישעיהו ליבוביץ ז”ל: “עשרים ושניים חוליגנים רצים אחרי כדור.”

הכדורגלן אהב כדורגל מילדותו במעלות, ספורט שלמד מאביו, ומתחילת הקריירה כבש כמה שערים שעלו לכותרות. אחרי פציעה נאלץ לפרוש בצער, אבל הוציא מהלימון הזה לימונדה: הוא נעשה מאמן מנטאלי. אנשים מכל העולם לומדים ממנו כיום איך לשחק במגרש של החיים, בין קללות הצופים לבין הכרטיס הצהוב של השופט (רמז: ממש לא להיות חוליגנים). תורת הקוונטים? בשבילו היא הייתה קסם שרצה להבין.

אז כשהלך אל הפיזיקאי וביקש שילמד אותו, הרגיש המרצה הסנוב שהוא נמס מהבקשה, והתאפק ולא קרא לו חוליגן. ישבו ודיברו ואכלו ושתו והמשיכו לדבר. וככל שניסה הפיזיקאי להסביר לחברו החדש על ענייני מדע ורוח, מצא את עצמו מתאמץ לעשות את זה יותר ויותר מדויק, ויחד עם זה הכי יפה וקל להבנה. פה ושם אפילו השתמש בכדורגלן להדגים עליו רפלקסים ועוד דברים שקשורים לפיזיקה ולמוח ונפש. שמח הכדורגלן והוסיף תובנות מהצד שלו, הספורט והאימון המנטלי. הקשיב הפיזיקאי וחשב, הבין שהוא בעצמו קצת חוליגן ושהתובנות האלה עוזרות גם לו. ככה דיברו ודיברו עד שבסוף עשו יחד ילד. האמת יצא להם שלישייה: שלוש סדרות וידאו אונליין של מפגשים בין מדע ואימון מנטאלי:

א. קוונטי אלגנטי: מבוא לתורת הקוונטים, בשפה פשוטה אבל עדכנית ומדויקת, עם מצגת ידידותית. החל מהפיזיקה הקלאסית, עקרונות-היסוד של עולם הקוונטים, הפרדוקסים והניסויים המפליאים, עד ההשלכות של התורה לטכנולוגיה ולחיינו ביומיום.

צפו בשיעור ה-1 בסדרה ״קוונטים אלגנטי״:

ב. מהנוירון עד הרעיון: מבוא להכרת המוח, מבנהו ופעולתו, והגשרים בין חקר המוח לפסיכולוגיה המודרנית, עם תמונות וצילומים באיכות מעולה. מה קורה לנו בראש כשאנחנו חושבים, מרגישים וזוכרים? מה ידוע, מה התגלה לאחרונה, ומה עדיין חידה?

צפו בשיעור ה-1 בסדרה ״מהנוירון עד הרעיון״:

ג. מההפתעה עד ההבקעה: מה מלמדת תורת הקוונטים על נפש האדם ועל חידת התודעה? מה יודע מחקר המוח על הגאונות? האם צורת חשיבה קוונטית יכול להזמין הברקות יצירתיות? איך ליישם את כל אלה לחיים?

צפו בשיעור ה-1 בסדרה ״מההפתעה עד ההבקעה״:

  • כל הסדרות מביאות מדע עדכני ואחראי ברמה אקדמית, אבל הכל מוסבר בשפה פשוטה ומובנת גם למי שלא למד מדעים וגם לאלו שכף רגלם מעולם לא דרכה בבית ספר, עם הרבה דוגמאות חיות.
  • כל השיעורים בפורמט וידאו, כולל מצגות מלאות להורדה
  • המשתתפים יוזמנו לחבר את התוכן עם העולמות המקצועיים שלהם וליצור דיאלוג פורה.
  • אנחנו נזמין אתכם לשאול אותנו שאלות ונעמיק ונוסיף חומרים ותשובות תוך כדי תנועה כדי לדייק את הקורס עבורכם

תוכן הקורס

כל המצגות להורדה
א. קוונטי אלגנטי: מבוא לתורת הקוונטים, בשפה פשוטה עם מצגת ידידותית.
ב. מהנוירון עד הרעיון: חזית החשיבה המדעית וחקר המח למיקסום הפוטנציאל האנושי
1 מ 2

תוכן הקורס

כל המצגות להורדה
א. קוונטי אלגנטי: מבוא לתורת הקוונטים, בשפה פשוטה עם מצגת ידידותית.
ב. מהנוירון עד הרעיון: חזית החשיבה המדעית וחקר המח למיקסום הפוטנציאל האנושי
1 מ 2

About Instructor

איתן עזריה

43 קורסים

+52 enrolled
Not Enrolled
400 ₪ I מחיר השקה

קורס Includes

  • 30 שיעורים